Rx.Front

Rx.Front

Onze Front Office oplossingen bieden u de vrijheid om snel en eenvoudig een moderne, multifunctionele gemeentewebsite op te zetten. Ga aan de slag met de verschillende bouwstenen op het gebruiksvriendelijke platform en ontdek hoe makkelijk het is websites te maken met uw eigen vormgeving en huisstijl. Mocht er iets veranderen, bijvoorbeeld informatie in een publicatie of nieuwsbericht, dan past u dat zonder moeite direct in de browser aan. Wel zo handig.

  • Eenvoudig contentbeheer door slimme bouwstenen.
  • Bewerk direct in uw browser content zonder voorkennis of training.
  • Pas uw eigen persoonlijke huisstijl toe of kies uit tienduizenden templates.

Beslis Bewust

De oplossingen van Roxit koppelen alle beschikbare data in ruimte en tijd aan elkaar. Zo heeft u de meest actuele en accurate informatie tot uw beschikking zodat u bewust kunt beslissen.

Wilt u meer weten over de oplossingen van Roxit?

Neem contact op

Fuctionaliteit

Klantcontact
Het programma Antwoord is de basis waarop Green Valley haar klantcontact systeem (KCS) heeft ontwikkeld. De rijke zoekfunctionaliteit gecombineerd met het overzichtelijke widget gebaseerde dashboard, de kennisbank en geïntegreerde kanaalondersteuning borgt dat de klantcontact centrum (KCC) medewerker binnen maximaal 3 keer klikken 80% van haar of zijn vragen in de 1ste lijn kan beantwoorden. Snel kunnen schakelen, daar gaat het om.

Het KCS ondersteunt vanuit de ‘een scherm gedachte’ meerdere kanalen zoals e-mail, sms, social media en telefonie. Ook de integratie met een zaaksysteem of back-office applicaties wordt met deze gedachte ondersteund. Rapportages geven inzicht om vanuit het KCC, zelfstandig de klantreis te verbeteren en nog slimmer in te spelen op het ‘touchpoint’ tussen de organisatie en de bezoeker.

E-diensten
Gebaseerd op het programma Antwoord heeft Green Valley haar klant contact systeem ontwikkeld. Het klant contact systeem van Green Valley ondersteunt de klant maximaal tijdens de klantreis door uw organisatie. Kanaal onafhankelijk, of de gebruiker nu op de website start, e-mailt, belt, appt, of twittert.

Het product biedt een naadloze integratie met de VAC’s, PDC’s en eFormulieren en het doorzoeken van externe bronnen, niet alleen vanuit haar eigen suite maar juist ook met front-office producten van andere leveranciers. Met als belangrijkste uitgangspunt: centraal beheer, decentraal gebruik. Dit geeft u de ruimte om gefaseerd uw eigen keuzes te maken.

Alles wordt gemeten, gelogd en gerapporteerd waardoor u weet welke thema’s en vragen op dat moment actueel zijn. Het geeft u inzicht in de digitale route die de klant doorloopt waardoor u vervolgens zelf - zonder tussenkomst van Green Valley - vanuit uw klant contact kunt optimaliseren.

One-Click
Heeft u behoefte aan een (tijdelijke) website voor een project, campagne of organisatieonderdeel naast uw gemeentelijke website? Met One-Click zet u eenvoudig een nieuwe website online die dezelfde rijke functionaliteit heeft als uw gemeentelijke website. U handhaaft voor al uw websites dezelfde hoge kwaliteits- en veiligheidsstandaarden met dezelfde moderne vormgeving.

Met One-Click beheert u al uw gemeentelijke websites vanuit hetzelfde centrale CMS. Dat is veilig, vertrouwd en vooral erg overzichtelijk. U kunt eenvoudig content uploaden, delen en hergebruiken op verschillende pagina’s en sociale kanalen. Bovendien blijven beheerkosten laag en is werken met verschillende leveranciers niet meer nodig.

Contentbeheer
Als gemeente heeft u de keuze om de producten en diensten die op de website gepubliceerd worden zelf te beheren of hiervoor de hulp in te schakelen van een partij die u hierbij ondersteunt. Dit sluit aan bij onze filosofie ‘de vrije ruimte’. De vrije ruimte betekent voor u de vrijheid om te kiezen voor een modulaire opbouw van tooling in plaats van een gedwongen totaalpakket. Een van de mogelijkheden die u als gemeente heeft, is gebruik te maken van contentbeheer van Allegra Media. Hiermee is de relevante informatie op uw gemeentewebsite meteen up-to-date. En dat bespaart tijd en geld: het handmatig (her)schrijven, redigeren en plaatsen van stukken is namelijk verleden tijd.

Zodra er vanuit de overheid iets in de wet- of regelgeving verandert, verwerkt Allegra dit meteen in leesbare, toegankelijke teksten over uw producten, diensten en veelgestelde vragen. Deze teksten voldoen vanzelfsprekend aan alle publicatieverplichtingen en -standaarden. De teksten worden automatisch naar het CMS doorgezet. Daar bepaalt een webredacteur of en wanneer een update geplaatst wordt. Is er nog een aanpassing in de tekst nodig? Ook dat is zo gedaan. Zo vinden inwoners en bedrijven nog sneller de betrouwbare informatie die ze nodig hebben, en kunnen KCC-medewerkers beter het antwoord vinden op een vraag.

Het abonnement is inclusief redactie-ondersteuning op locatie, advies over toptaken en verplichte publicaties, een training publieksvriendelijk taalgebruik en nog veel meer.

 

Beslis Bewust

De oplossingen van Roxit koppelen alle beschikbare data in ruimte en tijd aan elkaar. Zo heeft u de meest actuele en accurate informatie tot uw beschikking zodat u bewust kunt beslissen.

Wilt u meer weten over de oplossingen van Roxit?

Neem contact op

Meer weten over Rx.Front?

Vraag vrijblijvend informatie aan.

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht

Een e-mailadres ziet er als volgt uit: jansen@provider.nl
Een telefoonnummer bestaat uit tien cijfers.
Aanmelden nieuwsbrief

Domeinen

Vergunningverlening, toezicht en handhaving
Oplossingen
     • Squit 20/20
     • Squit iBis
     • Roxit Evenementen Platform
 
Ruimtelijke ordening
Oplossingen
     • Rx.Zone
     • Rx.Base

Kabels en leidingen
Oplossingen
     • MOOR Platform®
     • WoW Portaal®

Enterprise Content Management
Oplossingen
     • Rx.Front
     • Rx.Enterprise
     • Besluitstraat

Actueel

Nieuws

Werken bij

Vacature

Top