Support

Vragen, issues of wensen?


Heeft u een vraag, een wens of een probleem, neem dan contact op met ons. Onze servicedesk helpt u graag verder.

Onze Servicedesk-tool is het Roxit Klantportaal. Hier heeft u onder andere toegang tot ons meldingssysteem RoxitReport.
Voor al onze producten geldt dat wij u verzoeken bij vragen of opmerkingen eerst een melding aan te maken in RoxitReport. Ook voor het melden van bugs of een 'request for change' vragen wij u een melding aan te maken.

In urgente gevallen kunt u na het aanmaken van een RoxitReport melding telefonisch contact opnemen via nummer 088 217 33 33.

  • Bent u gebruiker van de Squit Suite voor VTH (Squit XO of Squit 2Go)? Kies dan voor optie 1.
  • Bent u gebruiker van de Dezta Suite (Dezta Plan, Plan Monitor, Archiveren, RO Viewer, IMRO Tekenen)? Kies dan optie 2.
  • Bent u gebruiker van Squit iBis of Squit Bodem? Kies optie 3.
  • Voor support voor de IZIS zaakproducten kiest u optie 4.
  • Cebes gebruikers kunnen kiezen voor optie 5.

Voor overige zaken maakt u geen keuze; u wordt automatisch doorverbonden met een medewerker van de Roxit Servicedesk.

Crotec

Gebruikers van de Crotec applicaties RoTotaal en C-SAM kunnen voor opmerkingen, ondersteuning en hulpvragen contact opnemen met de vertrouwde Crotec-Helpdesk. De Crotec-helpdeskmedewerkers zijn uitstekend op de hoogte en helpen u graag weer op weg.

De Crotec Helpdesk is bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 9.00 - 17.00 uur 
T. 073 30 30 999 of E. helpdesk@crotec.nl. U kunt als gebruiker van de natuurlijk ook terecht op de Crotec community, het online vraag en antwoordplatform voor Crotec applicaties.
Wilt u een Crotec medewerker laten meekijken op afstand, download dan Crotec Teamviewer

Cebes

Hebt u een licentie voor een van de producten van de Cebes Software suite? Onze servicedesk staat altijd voor u klaar. Voor telefonische en online ondersteuning kunt u bellen op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur.  De servicedesk is telefonisch bereikbaar via 088 217 33 33.

Dezta RO-Hulpdienst

De RO-Hulpdienst is een aanvullende dienst voor de Dezta Suite. DE RO-Hulpdienst staat tot uw beschikking voor het beantwoorden van vragen over het gebruik van digitale plannen, het toepassen van de RO Standaarden, het oplossen van concrete problemen met digitale plannen en het verlenen van ondersteuning bij digitale ruimtelijke ordening.
Het gebruik van de hulpdienst is voorbehouden aan klanten met een dienstverleningsovereenkomst.
 
Vragen of meer weten? Bel 088 217 3 333 (optie 2) of mail naar rohulpdienst@dezta.nl

Roxit Klantportaal

Handleidingen, instructies, factsheets en allerlei andere nuttige informatie voor u als gebruiker van onze applicaties vindt u op het Roxit Klantportaal.

Lees verder op het Roxit Klantportaal.

Remote Support

Wilt u Roxit uw systeem laten beheren of even mee laten kijken op afstand? Download Teamviewer.

Roxit CryptShare

Grote bestanden uitwisselen? Gebruik Roxit CryptShare. Ga naar https://cryptshare.roxit.nl en upload uw bestanden. De handleiding over het gebruik van CryptShare is te vinden op het Roxit Klantportaal; sectie downloads/algemene documenten.

Met de komst van Cryptshare is de Roxit FTP komen te vervallen!