Klanttevredenheid

Tevredenheid en klachten

Roxit heeft klanttevredenheid hoog op het programma staan en wij zijn continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze producten en dienstverlening.

Elke twee jaar voert een onafhankelijk onderzoeksbureau een klanttevredenheidsonderzoek uit onder de Roxit klanten. Benieuwd naar onze scores? Onze medewerkers vertellen u graag meer over de uitkomsten. Het laatste overzoek is uitgevoerd in november 2015.

In het kader van ons kwaliteitssysteem (ISO 9001:2008 en ISO 14001:2004) vinden wij het niet alleen belangrijk om van je te horen over wat er speelt, maar wij willen hier ook op een adequate manier vervolg aan geven.

Mocht u daarom een klacht hebben over onze producten of over onze dienstverlening, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze kwaliteits- en milieumanager. Zij zorgt ervoor dat deze klacht direct bij uw accountmanager wordt gemeld en zij bewaakt het proces totdat de melding naar tevredenheid is afgehandeld.

Ook wanneer u niet direct een klacht hebt, maar wel een suggestie om onze dienstverlening te verbeteren, dan horen wij ook graag van u!

Certificeringen

Roxit is gecertificeerd voor enkele kwaliteitsmanagementsystemen en werkt volgens verschillende normen als ISO en Microsoft. Een toelichting hierop leest u op onze pagina certificeringen.