Klanttevredenheid

Tevredenheid en suggesties voor verbetering

Roxit heeft klanttevredenheid hoog op het programma staan en wij zijn continu bezig met het verbeteren van de kwaliteit van onze producten en dienstverlening.

Elke twee jaar voert een onafhankelijk onderzoeksbureau een klanttevredenheidsonderzoek uit onder de Roxit klanten. Benieuwd naar onze scores? Onze medewerkers vertellen u graag meer over de uitkomsten. Het laatste onderzoek is uitgevoerd in november 2015.

In het kader van ons kwaliteitssysteem (ISO 9001:2015 en ISO 14001:2015) vinden wij het niet alleen belangrijk om te horen over wat er speelt, maar willen wij hier ook op een adequate manier vervolg aan te geven.

Indien u een suggestie heeft voor de verbetering van onze producten of onze dienstverlening, neem dan contact op met Mariska Elbertsen (zie kader). Zij zorgt ervoor dat uw melding in behandeling wordt genomen en bewaakt het proces totdat het naar tevredenheid is afgehandeld.

Mocht u uw tevredenheid willen uiten, dan horen we dat vanzelfsprekend ook graag!

Certificeringen

Roxit is gecertificeerd voor enkele kwaliteitsmanagementsystemen en werkt volgens verschillende normen als ISO en Microsoft. Een toelichting hierop leest u op onze pagina certificeringen.